R.Matelis: Rimo Ručio savivalė piktina ne tik mane

Seimo nario Rimo Ručio savivalė “koordinuojant” Kauno “Tvarkos ir teisingumo” skyrius, nepatiko ne tik man. Tik daugelis tyli, nes… mano, kad matant blogį geriau nesigadinti nervų. Gal kai kas dar ir bijo – gi esame jau ne mažiau kaip okupacijos metais įbauginta tauta. Jei ant tavęs “užsisės” galingieji, nepadės nei teismai. Nes net ir jų sprendimų, jei ir pavyktų sulaukti palankaus, pasirodo, galima nevykdyti. Tai akivaizdžiai parodė mano nuosavybės atstatymo laimėta byla Klaipėdoje – Vyriausiojo administracinio teismo 2010 kovo mėn. patvirtintas sprendimas ne tik, kad iki šiol neįvykdytas, bet “teisiškai” vilkinamas…
O grįžtant prie TT partijos Kauno skyriaus veiklos… Man buvo žinoma, kad Kalniečių skyriaus kai kurie nariai dar anksčiau už mane rašė skundą tuo pačiu klausimu partijos pirmininkui. Tai man buvo sakęs ir pats jo autorius Jonas Aleksandravičius. Tik aš nebuvau laiško turinio matęs savo akimis. Vakar gi, “Karštame Komentare”, komentarų skiltyje atsirado Antano įrašas, kuriame perspausdintas J.Aleksandravičiaus taip pat be atsako skundas [cituoju]
Antanas rašo:
2011-02-13 – 22:30

Visiškai palaikau Romą Matelį. Kad iš partijos Kaune padarytas UAB-as, niekam ne paslaptis. Mūsų Kalniečių ataskaitiniame partijos susirinkime lapkričio mėnesį iškėliau klausimą: KAS VADOVAUJA KAUNUI? KODĖL NESILAIKOMA PARTIJOS ĮSTATŲ, FORMUOJANT KAUNO KORDINACINĘ TARYBĄ?
Partijos pirmininko pavaduotojas Mazuronis tylėjo. Jonas Aleksandravičius dar anksčiau už Matelį kreipėsi į partijos pirmininką R. Paksą.
Štai jo laiškas.

Kauno Kalniečių skyriaus narys
Jonas Aleksandravičius

Kaunas

Prašymas
2010.11.29

Gerbiamas Pirmininke, kadangi iki savivaldybių rinkimų liko nedaug laiko, mano supratimu, Kauno mieste yra sąmoningai žlugdomi rinkimai.
Likus nepilnai trims mėnesiams iki savivaldos rinkimų, nėra įgyvendinta įstatų 4.14 str. Tai yra, nėra suformuotas pagrindinis organas – Kauno miesto koordinacinė taryba. Dabar esantis koordinacinės tarybos pirmininkas nėra rinktas, neaišku, kiek yra narių koordinacinėje taryboje. Kas tvirtins kandidatų į Kauno miesto savivaldybę eilę? Tariamas, dabar esantis pirmininkas? Abejoju, kad tai yra teisiškai teisingai. Mes niekaip negalėsime įgyvendinti įstatų 4.6.6.str. Jei sąrašą tvirtins ši,tariama, dabar esanti, taryba ar jos pirmininkas, tai mano supratimu tokį sąrašą galima lengviausiai užginčyti tiek partijoje, tiek teisinėse insttitucijose. Toks kandidatų sąrašas bus negaliojantis. Kas neš atsakomybę už mūsų partijos savivaldos rinkimų sužlugdymą? Aš galvočiau, kad šį klausimą reikia spręsti skubos tvarka, tai yra suformuoti koordinacinę tarybą, išrinkti pirmininką, jį patvirtinti ir sudaryti sąrašą kandidatų į savivaldybę.
Mano supratimu, jei mes deklaruojame tvarką ir teisingumą, tai tą pradėkime nuo savęs, bet nepaveskime tą darbą atlikti neteisėtai pastatytam vienam žmogui, sujaukti partijos tikslus ir uždavinius.

Pagarbiai,
Jonas Aleksandravičius

Praėjo du su pusę mėnesio, pirmininkas R. Paksas taip nieko neatsakė.

Vakar vakare, perskaitęs šį Antano komentarą, paskambinau J.Aleksandravičiui paklausti ar tai autentiškas tekstas ir gavau jo patvirtinimą, kad taip.

====================================================
0 čia susišaukiančios Seimo nario Sauliaus Stomos mintys

Reklama

1 Response so far »


Comment RSS · TrackBack URI

Parašykite komentarą

