R.Matelio rašinukų turinys

Kažkur jau esu rašęs, bet ne pro šal ir pasikartoti bus. Kai atklydau į WordPress’ą, pabandžiau užsivesti savo mintraštį tiesiog su savo pavarde adrese. Tačiau sistema neleido, sakė, kad toks jau yra. Ir pasiūlė matelislt.wordpress.com. Teko sutikti. Ir tik po metų laiko, paaiškėjo, kad čia saitą matelis.wordpress.com esu užsivedęs aš pats. Tik visa tai man buvo išgaravę.

Na, viliuosi, gal šio tinklapio dizainas kiek pasikeitė, todėl jo nebeatpažinau. Dabar, kai susiradau slaptažodį ir vėl galiu prisijungti senesniajame blog’e, rašinukus dažniau rašau ten. Tad sugalvojau čia užvesti turinį ano blogo. Jei kam pasirodys įdomi tema, Jums beliks spustelėti ant pavadinimo ir tuo pat pakliūsite į mano pagrindinį tinklaraštį.

Taigi,

Turinys

R.Matelis: Kaltinamasis Letas Palmaitis. Viena pirmųjų Kregždžių?

Kriminalai: STT Kaune sulaikė… Apie nedarbingumo lygį už atlygį

Nors turime begalę darbo namuose, Vengrija mums labai svarbi

Pedofilijos skandalas virsta išbandymu valstybei ir jos vadovei

Prekyba poveikiu. Sudėtingas, bet įdomus naujadaras

R.Matelis: Apie toleranciją … ir kitus, iš Vakarų atskriejusius šviesulius

R.Matelis: Ar Lietuva vienodai teisinga savo piliečiams? Atviras laiškas Premjerui A.Kubiliui

R.Matelis: Ar tai serenados po jaunimo balkonais?

R.Matelis: Argi ne Lietuvos valioje spręsti dėl sezoninio laiko atsisakymo?

R.Matelis: Be įžangos ir tęsinio apie Kedžių tragediją

R.Matelis: Donatos Rimšaitės istorija. Nors dar ne istorija…

R.Matelis: Ką mąsto valdžia? Apie brangaus būsto apmokestinimą

R.Matelis: Ką mąsto valdžia? Apie planuojamą indėlių apmokestinimą

R.Matelis: Ką mąsto valdžia? Apie ruošiamus transporto mokesčius

R.Matelis: Kai vyriausybės žodis skamba ne solidžiai, o, deja, komiškai

R.Matelis: N.Puteikio byla finišavo?

R.Matelis: N.Puteikio byla. Panašumai ir skirtumai…

R.Matelis: Perestroijka mano gyvenime

R.Matelis: Vilos Neringoje. Tragedija ar išpūstas burbulas

Parašykite komentarą